«ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ»

Οι επιχειρήσεις κινούμενες στην τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, βιώνουν τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις που συμβαίνουν μ’ ένα πρωτόγνωρο ρυθμό. Η ταχύτητα με την οποία θα αλλάζουν τα δεδομένα στο μέλλον, κάνει το σήμερα να φαντάζει αργό.

Το επιχειρηματικό μοντέλο “business as usual” δεν είναι πλέον επιλογή. Οι αναδυόμενες τεχνολογίες, οι ριζικές αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά και το ηλεκτρονικό εμπόριο αποδεικνύουν ότι τίποτα δεν είναι πια ίδιο. Οι επιχειρήσεις πρέπει να επιλέξουν το δρόμο που τους ταιριάζει, να «κτίσουν» νέα σημεία «συνάντησης» με τους καταναλωτές τους, μέσα από διαφορετικά αγοραστικά κανάλια, να δομήσουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα, να αναπτυχθούν και να καινοτομήσουν.

Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, έπρεπε τα τελευταία δέκα χρόνια να ανταποκρίνονται καθημερινά στις απαιτήσεις μίας εγχώριας αγοράς που βρισκόταν αφενός σε οικονομική ύφεση και αφετέρου σε μία συνεχή διεργασία δομικών αλλαγών και ταυτόχρονα να παρακολουθούν τις παγκόσμιες εξελίξεις ώστε να γνωρίζουν τις τάσεις που διαμορφώνονται.

Σήμερα, έχοντας ως σημεία αναφοράς, την οικονομία του κλάδου που αρχίζει να σταθεροποιείται αλλά και τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου καταναλωτικού περιβάλλοντος – που μετασχηματίζεται ταχύτατα – ανοίγονται νέες δυνατότητες ανάπτυξης και καινοτομίας. Οι επιχειρήσεις του κλάδου καλούνται όχι μόνο να αξιοποιήσουν τις προοπτικές που δημιουργούνται σε διάφορους τομείς όπως η οικονομία, η τεχνολογία, ο καταναλωτής, η καινοτομία και το ανθρώπινο δυναμικό αλλά και να δημιουργήσουν οι ίδιες προοπτικές, ενισχύοντας τη σημαντική συμβολή που ήδη έχουν στην οικονομία της χώρας, αλλά και τον καθοριστικό τους ρόλο στη δυναμική ένταξη νέων γενιών ανθρώπων στην αγορά, τόσο ως καταναλωτών όσο και ως εργαζόμενων.

Προσδιορίζοντας τη θεματολογία του 13ου Συνεδρίου του ECR Hellas, στόχος είναι η ανάδειξη των προκλήσεων που δημιουργούν στον κλάδο των ταχέως κινούμενων καταναλωτικών αγαθών, νέες ευκαιρίες και προοπτικές.Το ECR Hellas έχοντας την εμπειρία κοντά 25 χρόνων συνεχούς λειτουργίας, κατανοώντας τις ιδιαίτερες συνθήκες της εποχής, που απαιτεί εξωστρέφεια και αντίληψη των νέων επιχειρηματικών και καταναλωτικών τάσεων, ορίζει τους πυλώνες δράσης του, διατηρώντας πάντα το βασικό του χαρακτηριστικό, να λειτουργεί ως μία ουδέτερη πλατφόρμα επικοινωνίας και συνεργασίας των εταιρειών. Μέσα από τις ομάδες εργασίας, την εκπαίδευση των στελεχών του κλάδου και την έρευνα στοχεύει στην αποτελεσματικότερη κατανόηση του καταναλωτή με στόχο την κάλυψη των σύγχρονων αναγκών του, με βιώσιμο τρόπο.

Στο συνέδριο στις 6 Ιουνίου 2019, θα παρουσιαστούν πολλά σημαντικά θέματα από αξιόλογους ομιλητές. Στόχος, δεν είναι μόνο η ενημέρωση των στελεχών του κλάδου αλλά κυρίως η παρουσίαση ευφυών τρόπων προσέγγισης των προκλήσεων που δημιουργούν ευκαιρίες και προοπτικές.

Πρόγραμμα Συνεδρίου

[pdf-embedder url=”https://www.ecr.gr/wp-content/uploads/2019/05/19X25_555.pdf”]

Ομιλητές

Managing Director BESPOT, Υπ. Διδάκτορας ELTRUN O.Π.Α.

Λέων Γαβαλάς

Τα τελευταία επτά χρόνια o Λέων Γαβαλάς έχει συμμετάσχει σε εθνικά και ευρωπαϊκά έργα, στον χώρο των πληροφοριακών συστημάτων, της έρευνας αγοράς ταχυκίνητων προϊόντων, του Internet of Things και του gamification, έχοντας επιστημονικό υπόβαθρο σε τομείς όπως του e-Business και των Πληροφοριακών Συστημάτων.

Παράλληλα, έχει αναπτύξει επιχειρηματική δραστηριότητα, ως μέτοχος σε επιχειρήσεις στον κλάδο της διαφήμισης και της πληροφορικής. Το 2017 ίδρυσε τη bespot., τη βραβευμένη υπηρεσία Location Intelligence & Rewarding.

Είναι υποψήφιος διδάκτορας στην περιοχή του Shopper Marketing και ειδικότερα στη σύνδεσή του με νέες τεχνολογίες, στο εργαστήριο ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος του MBA International (υπότροφος του προγράμματος MSD Innovation & Entrepreneurship).

Solutions & Innovation Leader, GR Analytics Manager IR

Λουκάς Γαργαλάκος

Ο Λουκάς Γαργαλάκος είναι ο Solution and Innovation Leader, Analytics Manager της IRI Ελλάδος. Έχει εργασθεί από το 2014 μέχρι το 2016 ως Consultant στο Analytics Center of Excellence (ACE) που είναι το παγκόσμιο κέντρο αναλύσεων της IRI.

Η IRI είναι εταιρεία έρευνας αγοράς στο χώρο των FMCG η οποία έχει ως κύριους άξονες τα Big Data, τα Analytics και το Technology.

Τα κύρια ενδιαφέροντα του είναι η ανάλυση των πωλήσεων με σκοπό τη βελτιστοποίηση του Assortment καθώς και την αύξηση της αποτελεσματικότητας του Price, Promo & Media plan (Marketing Mix) των προϊόντων.

Είναι πτυχιούχος του τμήματος Στατιστικής & Ασφαλιστικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Εφαρμοσμένων Οικονομικών από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Υπ. Διδάκτορας ELTRUN Ο.Π.Α. , Co-founder ShopMind

Αναστασία Γρίβα

Η Αναστασία Γρίβα είναι υποψήφια Διδάκτορας στο εργαστήριο ELTRUN του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και co-founder της εταιρείας ShopMind, μιας καινοτόμου εταιρείας εξόρυξης γνώσης από δεδομένα στο χώρο του retail.

Έχει συμμετάσχει σε πλήθος εθνικών, και Ευρωπαϊκών ερευνητικών έργων σε συνεργασία με εταιρείες στον κλάδο του λιανεμπορίου και η ερευνητική της δουλειά έχει παρουσιαστεί και βραβευτεί σε διεθνή συνέδρια. Η ειδίκευσή της είναι τα Business Analytics και το Shopper Marketing. Παράλληλα, τα ενδιαφέροντα της περιλαμβάνουν τη νεοφυή επιχειρηματικότητα και την επιχειρηματική αξιοποίηση ερευνητικών αποτελεσμάτων.

Κατέχει πτυχίο με ειδίκευση στις Ποσοτικές Μεθόδους στα Οικονομικά και στη Διοίκηση από το τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΟΠΑ και μεταπτυχιακό στα Πληροφοριακά Συστήματα από το τμήμα Πληροφορικής του ιδίου Πανεπιστημίου.

Διευθύνων Σύμβουλος, TRIZMA NEURO

Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης

Ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης είναι βραβευμένος επαγγελματίας επικοινωνιών, εκπαιδευτικός και σύμβουλος. Είναι ο συγγραφέας των βιβλίων “Neuroscience for Leaders: “A Brain Adaptive Leadership Approach” (Νευροεπιστήμη για Ηγέτες: Προσεγγίζοντας την Ηγεσία βασιζόμενοι στον Εγκέφαλο) και “Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools” ( Προηγμένη Διαχείριση Marketing: Αρχές, Δεξιότητες και Εργαλεία), και τα δύο για το Kogan Page του Λονδίνου.

Ήταν ομιλητής στο TEDx του Πανεπιστημίου του Strathclyde σχετικά με την άμεση ανάγκη για επικοινωνία που βασίζεται στις εγκεφαλικές λειτουργίες. Ο ίδιος είναι πιστοποιημένος NeuroMarketer κι έχει συνεισφέρει στο “ΝeuroMarketing Manager” Πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Μέσων και Επικοινωνίας του Αμβούργου. Έχει συνεργαστεί με διεθνείς εταιρείες όπως: IKEA, IBM, JTI, Nestle, Johnson&Johnson, AstraZeneca, Pierre Fabre, CocaCola, Banca Intesa Sanpaolo, Raiffeisen Bank, Rauch, Teekanne, USAID και άλλες.

Σήμερα, ο Δρ. Δημητριάδης είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Trizma Neuro, μιας πρωτοποριακής εταιρείας Neuromarketing και Neuro HR, και ο Regional Director της Διεθνούς Σχολής του Πανεπιστημίου του Sheffield και του City College, για τα Δυτικά Βαλκάνια. Η εταιρεία Trizma Neuro αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα και Κύπρο από την Optimal ΗΡ Group. Ο Δρ. Δημητριάδης υποστηρίζει ισχυρά ότι οι λύσεις σε διάφορες επιχειρηματικές προκλήσεις μπορούν να βρεθούν και βασίζονται σε ευρήματα εγκεφαλικής έρευνας.

Business Intelligence, Loyalty & Analytics Director, AB Vassilopoulos

Αλέξανδρος Δοδόπουλος

Alexandros Dodopoulos is the Business Intelligence Loyalty & Analytics Director of AB Vassilopoulos, member of Ahold Delhaize Group. He is responsible for Customer Loyalty & Analytics function, focusing on customer footprint and development, with main target to add value to the customer journey. He is also leading Business Intelligence, supporting the expansion planning process and assessing the Market, Promotion, Pricing and Products Category Performance.

He has an expertise in a broad spectrum of fields covering Strategic Planning, Category Management, Merchandising Market Analysis, Consumer Research and Project Management. He also has prior experience in the Customer Research Industry.

He holds a Business Administration degree from American College of Greece and an MSc in Management from Essex University

Διευθύντρια Marketing Omnichannel, METRO AEBE

Γιολάντα Ευφροσυνίδου

Ανέλαβε την Διεύθυνση Omnichannel στην εταιρεία METRO AΕΒΕ τον Ιούλιο 2017 με κύρια αρμοδιότητα τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των βέλτιστων πρακτικών για την επίτευξη μίας ολοκληρωμένης “εμπειρίας πελάτη” βάσει της στρατηγικής της εταιρίας.

Σημαντική της επίτευξη αποτέλεσε το πρωτοποριακό έργο για το ελληνικό λιανεμπόριο, της έναρξης λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος My market Πανελλαδικής εμβέλειας τον Οκτώβριο 2018 (δηλαδή εξυπηρέτηση e-πελατών ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα σημεία της Ελλάδας). Παράλληλα είναι υπεύθυνη για την ομαλή σύζευξη της ψηφιακής marketing παρουσίας του brand (social media, mobile app και eshop), για την δημιουργία και εφαρμογή ψηφιακών λύσεων προσέγγισης καταναλωτών ταυτόχρονα σε on line και off line επίπεδο.

Η Γ.Ε. διαθέτει 25 ετή εμπειρία στον χώρο του FMCG και Telecoms, σε Τμήματα Brand, Πωλήσεων και Retail Marketing. Έχει διακριθεί από επίσημους φορείς για καινοτομικούς τρόπους προσέλκυσης πελατών σε φυσικά καταστήματα μέσω Gamification ενισχύοντας το engagement του στόχου-κοινού και εξειδικεύεται σε στρατηγικές συνεργασίας (COOP).

Είναι Μαθηματικός, με Μεταπτυχιακές σπουδές στην Επιχειρησιακή Έρευνα και MBA Marketing από το Πανεπιστήμιο Leicester.

Επιστημονική συνεργάτης εργαστηρίου ELTRUN, Ο.Π.Α.

Ελένη Ζάμπου

Η Ελένη Ζάμπου είναι Επιστημονική Συνεργάτης στο ερευνητικό εργαστήριο ELTRUN, Τμήμα Διοίκησης Επιστήμης και Τεχνολογίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ). Είναι κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στην Περιβαλλοντική Πληροφορική με πεδίο εφαρμογής την εφοδιαστική αλυσίδα.

Έχει λάβει Δίπλωμα Μηχανικού Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής και Μεταπτυχιακό τίτλο στην Πληροφορική από το Τμήμα Μηχανικών Υπολογιστών και Πληροφορικής της Πολυτεχνικής Σχολής Πατρών. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στα Πληροφοριακά Συστήματα από το ΟΠΑ. Έχει λάβει υποτροφίες για διδακτορικές και μεταπτυχιακές σπουδές λόγω ακαδημαϊκής αριστείας.

Έχει πολυεπιστημονικό υπόβαθρο και τα τρέχοντα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τα πληροφοριακά συστήματα, την περιβαλλοντική πληροφορική, τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμου και ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Έχει ερευνητική και εταιρική εμπειρία στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη τεχνικών και μη λύσεων στους προαναφερθέντες τομείς.

Έχει επίσης μακρά εμπειρία στον συντονισμό διεθνών ερευνητικών δραστηριοτήτων στον τομέα των πληροφοριακών συστημάτων στα logistics και τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Consumer Relations Manager, NESTLE HELLAS AE

Μάρθα Ζωντανού

Ολοκληρώνοντας τις σπουδές μου, ξεκίνησα την επαγγελματική μου πορεία από το χώρο του stylish casual ρολογιού στη SWATCH και κατόπιν στη βιομηχανία φαρμάκων BRISTOL Myers SQUIBB, στο τμήμα marketing.

Tα τελευταία 28 χρόνια ζω τις πιο δυνατές επαγγελματικές μου εμπειρίες, στο δυναμικό της Nestle Ελλάς, στα τμήματα Επικοινωνίας και Marketing Shared Services.

Στο επαγγελματικό μου ταξίδι με κέρδισε η εμβάθυνση στη γνώση του καταναλωτή.

Βασικός μου σκοπός είναι η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές μέσα από όλα τα κανάλια επικοινωνίας, με οδηγό την αρχή μου «Παρ’ το προσωπικά»!

Στη Nestle ξεκίνησα σχεδιάζοντας και υλοποιώντας αποτελεσματικές προωθητικές ενέργειες για πολλές προιοντικές κατηγορίες, έχοντας έτσι την ευκαιρία να παρατηρήσω διάφορες τυπολογίες καταναλωτών. Στη συνέχεια, ως υπεύθυνη του Τμήματος Εξυπηρέτησης Καταναλωτών παρακολουθώ εδώ και χρόνια τις ανάγκες των καταναλωτών όπως αυτές εξελίσσονται δίνοντας ανατροφοδότηση για το σχεδιασμό και την προσαρμογή προϊόντων, ενεργειών και υπηρεσιών που αποσκοπούν στην ικανοποίησή τους.

Τα τελευταία χρόνια, η γνώση μου για τον καταναλωτή έχει εξειδικευθεί ακόμα περισσότερο μέσω του προγράμματος πιστότητας και επιβράβευσης Nestle NOIAZOMAI, ενός ψηφιακού οικοσυστήματος που η Nestle μου έχει εμπιστευθεί. Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα που φέρνει την εταιρεία ακόμα πιο κοντά στους καταναλωτές προσφέροντάς τους προνόμια, βασισμένα σε δεδομένα για το σχεδιασμό προσωποποιημένης εμπειρίας. Ως leader του προγράμματος αυτού είμαι πλέον πιο κοντά στις προκλήσεις που η νέα τεχνολογία συνεπάγεται.

Συνεργάζομαι με μια δυναμική ομάδα που χαρακτηρίζεται από κίνητρο για την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή. Εκπροσωπώ την εταιρεία στην ομάδα καταναλωτή του ΣΕΒ, συνεισφέροντας ενεργά στην επίτευξη των στόχων της.

Είμαι ευτυχής μαμά ενός 12χρονου αγοριού και συνεχίζω με πάθος να εργάζομαι, ενώ διεκδικώ κάθε νέα ευκαιρία γνώσης ώστε να εξελίσσομαι συνεχώς.

CEO, COLLEGELINK

Γιάννης Ήμελος

Ο Γιάννης είναι απόφοιτους του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από πολύ μικρός χαρακτηριζόταν για την περιέργεια του στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο κόσμος και από τη διάθεση του να δημιουργεί λύσεις που διευκολύνουν την καθημερινότητα.

Ξεκίνησε την καριέρα του ως Software Developer και στη συνέχεια ασχολήθηκε με το κομμάτι του Digital Marketing. Τα τελευταία 4 χρόνια, με την CollegeLink προσπαθεί καθημερινά να εξελίξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το Entry Level Recruiting.

Συνδυάζοντας την ανθρωποκεντρική του προσέγγιση με τις τεχνολογικές του γνώσεις, επιθυμεί να βοηθήσει τους νέους να ξεκινήσουν την καριέρα που τους αξίζει και τις εταιρίες να αποκτήσουν εύκολη πρόσβαση σε ταλαντούχους νέους επαγγελματίες!

Καθηγητής Στρατηγικής, LONDON BUSINESS SCHOOL

Μιχάλης Ιακωβίδης

Michael G Jacobides holds the Sir Donald Gordon Chair of Entrepreneurship & Innovation at London Business School, where he is Professor of Strategy. He is Academic Advisor to the Boston Consulting Group, Visiting Scholar at the New York Fed, and Visiting Fellow at Cambridge. A frequent keynote speaker, he engages in corporate, industry, and broad-appeal events such as TEDx and the Global Drucker Forum, and works with companies as they adjust to a shifting environment. He studies industry evolution, new business models, value migration and structural change in firms and sectors, and looks at how digital ecosystems transform the business context.

He teaches strategy, innovation, transformation and turnarounds, and works on thought leadership with consultants such as McKinsey, IDEO, Accenture, PwC and Deloitte, and on strategy with corporates such as Santander, Zurich, CS, Airbus, Lufthansa, Vodafone, Nokia, DeBeers, Burberry, MerckSerono and the NHS. He advises disruptive start-ups and established firms alike, and has worked with policy makers in Europe and the US. He has visited Harvard, NYU, Cambridge, Imperial, Bocconi and Wharton, where he obtained his PhD, after studying at Athens, Cambridge and Stanford.

His work has appeared in the top academic journals such as SMJ, AMJ, AMR, OrgSci and Industrial & Corporate Change, where he is a co-Editor, as well as HBR and FT, and appears on CNN and BBC. On policy, he has worked with the UK parliament (on the future of financial services), the European Council (on innovation in Europe) and has spearheaded RedesignGreece. He served on various Global Agenda Councils of the World Economic Forum, where he is the Academic co-Lead on the Digital Ecosystems project, and has presented in the Davos Annual meetings.

Partner, EXCEED CONSULTING ΑΕ

Στέφανος Κομνηνός

Ο Στέφανος Κομνηνός είναι MSc, Οικονομολόγος / Αναλυτής Αγορών – η καριέρα του μοιράζεται μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Σήμερα, βρίσκεται ξανά, ως executive partner, στην Exceed Consulting (GR), για την οποία πρωτοεργάστηκε από το 2003 έως το 2009 καθώς και στη νεοσύστατη iMinder Ltd (CY), με αντικείμενο την υποστήριξη εταιρειών σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία και Αλβανία. Έχει υποστηρίξει κλάδους της βιομηχανίας και του λιανεμπορίου – χονδρεμπορίου, σε θέματα αναδιοργάνωσης επιχειρήσεων και εμπορικών τμημάτων τους (Reengineering, Business Plan), σχεδιασμού εργαλείων και δομών μάρκετινγκ και μάνατζμεντ, εκπαίδευσης στελεχών επιχειρήσεων σε τεχνικές πωλήσεων και διαπραγματεύσεων, χειρισμού και εξυπηρέτησης μεγάλων πελατών κλπ.

Για πέντε χρόνια (2009 – 2014), ως Γενικός Γραμματέας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης, συντέλεσε στην εξοικονόμηση 1 δισ. ευρώ ετησίως της φαρμακευτικής δαπάνης, στο Παρατηρητήριο Τιμών, το ΓΕΜΗ, τις Ηλεκτρονικές Δημόσιες Συμβάσεις, το σύστημα εισροών / εκροών καυσίμων, στη νέα νομοθεσία για τον Ανταγωνισμό, την Απονομή & Προστασία του Εμπορικού Σήματος, την ΙΚΕ, το Σήμα Ελληνικού Προϊόντος, τις ΔΙΕΠΠΥ, το ΣΥ.Κ.Α.Π κλπ.

Έχει εργαστεί για τη διοίκηση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Ι. & Σ. Σκλαβενίτης και διατέλεσε μέλος του ΔΣ του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών.
Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στο JFK Government School του Πανεπιστημίου Harvard και στο Birkbeck College του Πανεπιστημίου του Λονδίνου και είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ).

Καθηγητής, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ - ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

Δρ. Δημήτρης Κουρέτας

Ο Δημήτρης Κουρέτας γεννήθηκε στα Προσφυγικά της Πάτρας το 1962. Σπούδασε Φαρμακευτική στην Πάτρα και στη συνέχεια πήρε το διδακτορικό του στη Βιοχημεία από το Χημικό Τμήμα του Α.Π.Θ. Από το 1990-1992 εργάστηκε ως ερευνητής στην Ιατρική Σχολή του Harvard στη Βοστώνη.

Σήμερα είναι Καθηγητής Φυσιολογίας Zωικών Oργανισμών και Τοξικολογίας και διευθυντής του ομώνυμου εργαστηρίου, στο τμήμα Βιοχημείας- Βιοτεχνολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ζει στη Λάρισα. Ερευνητικά εργάζεται στον τομέα της μελέτης των μηχανισμών αλληλεπιδράσεων διατροφικών στοιχείων με τον οργανισμό σε μοριακό επίπεδο, ειδικά σε περιπτώσεις άσκησης. Εχει δημοσιεύσει πάνω από 180 άρθρα σε διεθνή έγκυρα περιοδικά.

Ηταν εμπειρογνώμονας στην ΕΕ στην τεχνολογική πλατφόρμα ‘ Food for life’ για την περίοδο 2007-2013 και στην περίοδο 2014-2020. Είναι Associate Editor του περιοδικού διατροφικής τοξικολογίας Food and Chemical Toxicology.

Η δουλειά του στην καινοτομία των τροφίμων έχει βραβευθεί στην Ελλάδα και στην ΕΕ.Το 2013-2014 ήταν αναπληρωτής Πρύτανη στο ΠΘ, και από το 2018 μέλος της επιτροπής εμπειρογνωμόνων της Commission για χημικές και διατροφικές κρίσεις.Από τον Ιανουάριο του 2019 είναι μέλος της Παγκόσμιας Ακαδημίας Επιστημών.

Logistics Support and Controlling Supervisor, ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ

Γιάννης Μπαλκάμος

Ο Μπαλκάμος Ιωάννης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1985. Σπούδασε Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς.
Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στην Οργάνωση και Διοίκηση Βιομηχανικών Συστημάτων (ειδίκευση Logistics Εφοδιασμός και Διακίνηση Προϊόντων)
από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και ΜΒΑ από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.

Προσελήφθη στην ΑΒ Βασιλόπουλος το Μάιο του 2012 και σήμερα κατέχει θέση Προϊστάμενου Logistics, Support & Controlling.

GR/CY Customer Logistics & Logistics Excellence Manager, COCA COLA 3E ΑΒΕΕ

Δημήτρης Μποσνίδης

Logistics Manager (GR & CY)

CCHBC

Πτυχιούχος Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Ανάπτυξης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου (MSc) in Regional Development Studies από το Πανεπιστήμιο του Newcastle (UK).

Έχω εργαστεί στην Coca Cola 3E σε διάφορες θέσεις ως Distribution Officer Βορείου Ελλάδος, Distribution Manager για Ελλάδα και Κύπρο, Customer Logistics & Logistics Excellence Manager για Ελλάδα και Κύπρο ενώ σήμερα κατέχω τη θέση του Logistics Manger για την Ελλάδα και την Κύπρο.

CEO, 100MENTORS

Γιώργος Νικολετάκης

Born and raised in the island of Crete, Yiorgos & his team created 100mentors (www.100mentors.com), a VC-backed, EdTech company that empowers 24,000 students and 420 partner schools in 32 countries to connect with 5,000 role models – mentors from 300+ companies & organizations and 500+ universities.

A NASA aeronautics engineer for a physics class or a museum director in Rome for a history class are a couple of examples of mentors that students would not be able to meet otherwise in their daily school routines. The team has set a 3-year mission to become the #1 tool in inquiry based learning and interactive class content worldwide and reach 10 million students who via 100mentors will make their conscious once-in-a-lifetime career & academic decisions.

With 100mentors Yiorgos and his team won the London Business School Founder Award, the Deloitte Institute of Innovation and Entrepreneurship Prize in London. The Tipping Point in Education (www.thetippingpoint.org.gr ) is Yiorgos’ latest initiative to offer to public schools, what private schools enjoy. With the support of grand benefactors like the Lemos & the Niarchos Foundation, the Tipping Point impacts thousands of students in remote Greek islands and villages.

Before Education & Entrepreneurship he worked in Mergers & Acquisitions for energy and infrastructure projects in the US, Spain, UK and in Finance and Logistics positions in the US, China and Greece. Yiorgos studied in AUEB, Ohio State University, and Columbia University, where he held research and fellowship positions at the Columbia U European Institute. Yiorgos is the recipient of scholarships and fellowships from 10 institutions, like the Propondis Foundation, the State Scholarships Foundation, and the Fulbright Foundation.

Δημοσιογράφος, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΣΚΑΪ

Μπάμπης Παπαδημητρίου

Babis Papadimitiou is a journalist.

Columnist for the leading newspaper Kathimerini since 2002. Editor of the Economy & Finance Daily Supplement from 1989 to 2002.

He is a frequent commentator for Skai TV Channel, which he helped revamp in 2006.

He runs a morning talk show for Skai Radio FM100,3 together with Aris Portosalte.

He worked as an expert for the Ministry of National Economy (1982-1987). Director of Public Affairs at the Emporiki Bank (1988-1993). Counsellor to the Governor of Bank of Greece (1993-2001). Counsellor to the General Manager EFG Eurobank (2002-2004).

Α persuaded economist (MA in Financial Economics-Univesity of Paris X and M.Sc. in History at the Ecole of Hautes Etudes es Sciences Sociales) he is born in Athens (1954).

Διευθυντής Αποθηκών & Τμήματος Εξυπηρέτησης, METRO AEBE

Αντώνης Πρέκας

Ο Αντώνης Πρέκας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1980. Σπούδασε Μηχανικός Πληροφορικής (BSc, MSc) και Logistics Management (Dpl), και εργάζεται στη METRO ΑΕΒΕ από το 2006.

Επί 10 συναπτά έτη αποτέλεσε μέλος της Γενικής Διεύθυνσης Οργάνωσης και Πληροφορικής και τα 3 τελευταία χρόνια έχει την ευθύνη της Διεύθυνσης Αποθηκών και Customer Service της Γενικής Διεύθυνσης Εφοδιαστικής Αλυσίδας.

Ανώτερος Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων, WIND HELLAS

Γιώργος Τσαπρούνης

Ο κ. Γιώργος Τσαπρούνης διαθέτει σημαντική εμπειρία στο χώρο της επικοινωνίας στον οποίο εργάζεται τα τελευταία 22 και πλέον χρόνια. Ξεκίνησε την επαγγελματική του εμπειρία το 1991 ως σύμβουλος επικοινωνίας αυστραλιανών εταιρειών. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα το 1994, ανέλαβε καθήκοντα Project Manager στην εταιρεία Almo International. Στη συνέχεια, μετακινήθηκε στο Καζίνο Αιγαίου στη θέση του διευθυντή μάρκετινγκ. Τον Δεκέμβριο του 2000 προσελήφθη στη STET HELLAS ως Sponsorship Manager και τον Ιανουάριο του 2003 ανέλαβε καθήκοντα Διευθυντή Εταιρικής Επικοινωνίας. Την 1η Ιουλίου 2007 προήχθη στη θέση του Ανώτερου Διευθυντή Εταιρικής Επικοινωνίας.

Ο κ. Τσαπρούνης είναι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου RMIT της Αυστραλίας στους τομείς Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Hawthorn Institute of Education.

Έχει γεννηθεί στην Αθήνα και έχει δύο παιδιά.

Head of Shopper & Customer Marketing, BEIERSDORF HELLAS AE

Πέτρος Χανής

Ο Πέτρος Χανής είναι Head του Shopper & Customer Marketing και μέλος του Leadership Team της Beiersdorf στην Ελλάδα.

Διαθέτει 15 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε Διοικητικές Θέσεις Πωλήσεων στον κλάδο των FMCG, έχοντας θητεύσει στις Beiersdorf Hellas & Unilever Hellas σε ρόλους Key Account Manager και Area Manager για όλα τα κανάλια πωλήσεων του Κλάδου, καθώς και σε θέσεις Customer Marketing & Category Manager για κατηγορίες Καλλυντικών, Τροφίμων και Παγωτών.

Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος International MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Master of Science in Leadership από το American College of Greece.

Είναι o Master Trainer της μεθόδου GOLD Counselling© για την Ελλάδα και πιστοποιημένος Strategic Intervention Coach από το RMT Center USA.

Digital & e-Commerce Director, NESTLE PURINA

Fabien Desiage

Fabien Desiage is the Digital & eCom CoE Director @Purina Studios.
He is strategic & system thinker, tenacious with a bias toward action, intensely curious, comfortable with ambiguity with ability to create relationship. Optimistic & embracing failure as a learning process!
He speaks English (Native or Bilingual) French (Native or Bilingual) and Spanish (Limited Working) Experience

• Nestlé Purina North America Head eBusiness Purina EMENA @Purina Studios July 2017 – Present Région de Barcelone, Espagne
• Nestlé Purina North America 11 years 10 months Digital & eCom CoE Director October 2014 – June 2017 (2 years 9 months) Gatwick (London area)
• Operation Director Petfood Snack and Care (beyond petfood) February 2010 – September 2014 (4 years 8 months) Lausanne Area, Switzerland Leading operation processes (I&R, manufacturing, QA, Supply chain,…) for Snack, Cat Litter and accessories.
• European Packaging Procurement Director September 2005 – January 2010 (4 years 5 months) Paris Area, France Managing a sourcing budget of > 300mio.CHF across >15 factories in Europe and leading a multi cultural team of procurement executives.
• Nestle Zone Europe European Procurement Group Manager – Metal (Steel / Aluminium) January 2001 – August 2005 (4 years 8 months) Paris Area, France
• Responsible for the strategic sourcing of a direct spend of >400mio.CHF for >30 factories within Nestlé in Europe.
• Friskies Europe (Nestle) European Buyer Paper / Solid Board September 1998 – December 2000 (2 years 4 months) London, Royaume-Uni / Paris, France
• Nestle / Friskies France Grocery Sales Field Representative Grocery Petfood / Breakfast Cereal June 1995 – August 1998 (3 years 3 months) Paris Area, France
Education
• IMD (International Institute for Management Development) Business Programs Accelerated Executive Development Program (AEDP) • (2009 – 2011)
• London Business School Nestle Leadership Program (London) • (2006 – 2006)
• Ecole Supérieur de Commerce de Saint Etienne (Fr) Master’s degree, International Business • (1992 – 1995)

Διάλογοι CEOs

Country Leader, Procter & Gamble Hellas

Ερμιόνη Γεωργουλάκη

Η Ερμιόνη είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός απόφοιτος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και κάτοχος ΜΒΑ του Durham University Business School , UK. Ξεκίνησε την καριέρα της στην P&G το 1992 στο τμήμα product Supply και από 1997 συνέχισε στο τμήμα πωλήσεων.

Από τότε έχει ολοκληρώσει με επιτυχία πολλούς εμπορικούς ρόλους και καθήκοντα στη Ελληνική αγορά και το 2014 ανέλαβε υπεύθυνη σχεδιασμού και στρατηγικής στη Νοτιοανατολική Ευρώπη η οποία περιλαμβάνει 10 χώρες στην ευρύτερη περιοχή.

Το 2016 πήρε τη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων στην Ελλάδα και τον Ιούλιο του 2018 τοποθετήθηκε επικεφαλής της P&G Ελλάδος, αναλαμβάνοντας τη θέση του Country Leader.
Είναι μέλος στα Διοικητικά Συμβούλια των φορέων Efficient Consumer Response (ECR) και ΕΣΒΕΠ (Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων).

Η Ερμιόνη είναι παντρεμένη και έχει ένα παιδί.

Διευθύνων Σύμβουλος, ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΑΕ

Αλέξανδρος Δανιηλίδης

Διευθύνων Σύμβουλος – Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε.

Ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης είναι Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας από τον Ιανουάριο του 2018.

Ξεκίνησε την καριέρα του στην Αθηναϊκή το 1992 από τη διεύθυνση πωλήσεων. Το 2002 εισήχθη στη Διοικητική Ομάδα ως Διευθυντής Πωλήσεων Χονδρεμπορίου-Horeca. Το 2008 διορίζεται Διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδος και το 2010 Εμπορικός Διευθυντής. Κατά την περίοδο 2012-2017 κατείχε το ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου στη Heineken Serbia.

Κατέχει τίτλο σπουδών στα οικονομικά από το Πανεπιστήμιο Πειραιά καθώς και πιστοποιήσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων executive στελεχών από τα πανεπιστήμια Harvard και INSEAD.

Δημοσιογράφος ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Δήμητρα Μανιφάβα

Η Δήμητρα Μανιφάβα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Αποφοίτησε το 1997 από το Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τον Ιανουάριο του 1998 ξεκίνησε να εργάζεται στην εφημερίδα «Η Αυγή» κάνοντας ελεύθερο ρεπορτάζ, αγροτικό ρεπορτάζ, επιχειρηματικό, ενώ κάλυπτε τα θέματα του υπουργείου Ανάπτυξης, μέχρι και τον Νοέμβριο του 2008. Από τότε έως και σήμερα εργάζεται ως δημοσιογράφος στην εφημερίδα «Η Καθημερινή» στο επιχειρηματικό και οικονομικό ρεπορτάζ.

Έχει συνεργασθεί με το κλαδικό περιοδικό «Τρόφιμα και Ποτά», το επιχειρηματικό site «Businessnews.gr», την εφημερίδα «Αγγελιοφόρος» κ.α., ενώ έχει εκδώσει σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου τη μελέτη «Η κάλυψη του βιβλίου από τον Τύπο» Μιλά Αγγλικά, Ρωσικά και λίγα Τουρκικά.

Διευθύνων Σύμβουλος, METRO AEBE

Αριστοτέλης Παντελιάδης

Ο Αριστοτέλης Παντελιάδης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα.

Αποφοίτησε από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) το 1989, ενώ ταυτόχρονα με τις σπουδές του, είχε ήδη αρχίσει να εργάζεται στην οικογενειακή επιχείρηση. Το 2001, σε ηλικία 33 ετών, ανέλαβε τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της METRO A.E.B.E.

Το Φεβρουάριο του 2016, η METRO ΑΕΒΕ αποκτά την αλυσίδα Βερόπουλος, δημιουργώντας μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιανεμπορίου στην ελληνική αγορά. Σήμερα, η εταιρεία αριθμεί 274 καταστήματα λιανικής πώλησης My market και χονδρικής METRO Cash & Carry, καλύπτοντας στρατηγικά σημεία σε όλη την επικράτεια, ενώ ο αριθμός των εργαζομένων της ξεπερνάει τα 10.600 άτομα.

Ο Αριστοτέλης Παντελιάδης είναι Πρόεδρος του ECR, της Ελληνικής Επιτροπής Λιανεμπόρων και Προμηθευτών, εκ μέρους των λιανεμπόρων και μέλος των Διοικητικών Συμβουλίων του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Για το 2018 η εταιρεία METRO αναδείχθηκε Retailer of the Year και ο Αριστοτέλης Παντελιάδης τιμήθηκε με την κορυφαία διάκριση Retail Manager of the Year.

Brand President & Επικεφαλής του Executive Committee, ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ

Βασίλης Σταύρου

Ο Βασίλης Σταύρου είναι από την 1η Οκτωβρίου 2018 ο Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος και επικεφαλής του Executive Committee.

Ξεκίνησε στην ΑΒ το 1994 σαν Υπεύθυνος Τμήματος Τυποποίησης Οπωροκηπευτικών και το 1997 ανέλαβε Προϊστάμενος Ποιοτικού Ελέγχου στη Διεύθυνση Αγορών. Το 2000 προήχθη σε Διευθυντή Διεύθυνσης Ανθρωπίνων Πόρων, ενώ το 2012 αναλαμβάνει τον τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού και Αειφορίας της Delhaize Ευρώπης. Το 2014 ανέλαβε καθήκοντα Αντιπροέδρου και Γενικού Διευθυντή Επιχειρηματικής Ανάπτυξης Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Ινδονησίας και από το 2015 κατείχε τη θέση του Chief Operating Officer της Mega Image στη Ρουμανία.

Είναι πτυχιούχος του τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και κάτοχος ΜΒΑ από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.


Vasilis Stavrou is the Brand President and Head of AB Vassilopoulos` Executive Committee, since October 1st, 2018.

He joined AB in 1994 as Head of Standardization of Fruit & Vegetables Department and in 1997 was appointed Director of AB Buying and Quality Assurance Department. In 2000 he became Head of Human Resources Department, while in 2012 he undertook the role of SVP HR/-OD & Sustainability of Delhaize Europe. In 2014, Vasilis was appointed DG SVP & Chief Business Development Officer for Southeastern Europe (SEE) & Indonesia and since 2015 was operating as Chief Operating Officer of Mega Image in Romania.

He holds a bachelor’s degree in Food Science and Technology from Aristotle University and an MBA from the Hellenic Management Association.

Χορηγοί Plus

Χορηγοί

Χορηγοί Επικοινωνίας

Χορηγός Διαδικτυακής Επικοινωνίας

Χώρος – Πρόσβαση

 

 

 

 

«ΘΕΑΤΡΟΝ», (αίθουσα Αντιγόνη), Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», Πειραιώς 254, Ταύρος

Ημερομηνία και Ώρες Διεξαγωγής

  • Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019
  • 08:15 – 17:30

Επικοινωνία

  • ECR Hellas
  • Τσαγκρασούλη Ζωή
  • Τηλ: 210 93 29 647
  • Email: info@ecr.gr