ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΤΩΡΑ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ

 

Ο κόσμος μας άλλαξε από την τελευταία φορά που συναντηθήκαμε στο Συνέδριο του ECR Hellas το 2019.

Κι ενώ παγκοσμίως οι κοινωνίες και οι οικονομίες προσπαθούν να μετρήσουν τις πραγματικές διαστάσεις του «απρόβλεπτου» που αντιμετώπισαν, είδαμε πολύ γρήγορα να διαμορφώνεται μία άλλη πραγματικότητα.

Οι επιχειρήσεις του κλάδου των FMCGs, οι περισσότερες εκ των οποίων, είναι μέλη της κοινότητας του ECR Hellas, για μία ακόμη φορά έπρεπε γρήγορα και αποτελεσματικά να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα. Να αποτελέσουν παράγοντα ασφάλειας και ανάπτυξης, στηρίζοντας την κοινωνία και την ελληνική οικονομία. Να αποδείξουν, ότι κάνουν πράξη τη θεμελιώδη αρχή στην οποία στηρίζονται όλες οι ενέργειες του Efficient Consumer Response, αυτή της τοποθέτησης του καταναλωτή και της ικανοποίησής του, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Είδαμε εξελίξεις να επιταχύνονται και αλλαγές που σχεδιάζονταν σε βάθος τριετίας να «ανεβαίνουν» θέσεις στην ατζέντα των στρατηγικών επιχειρηματικών αποφάσεων.

Η επόμενη ημέρα δεν είναι ανέφελη, θέλει όραμα και επιμελή σχεδιασμό. Η πρόκληση στην οποία πρέπει να ανταποκριθούν οι επιχειρήσεις είναι η δημιουργία μίας σωστής νέας πραγματικότητας, που διαθέτει γρήγορα αντανακλαστικά, ευελιξία, δημιουργεί νέα πρότυπα λειτουργίας, αξιοποιεί την εμπειρία και χτίζει εμπιστοσύνη προς πολλές κατευθύνσεις.

Μετά από δύο χρόνια, το 14ο Συνέδριο του ECR Hellas, το σημαντικότερο συνέδριο του κλάδου των FMCGs που διοργανώνεται από τα ίδια τα μέλη του, έρχεται και μας δίνει τη δυνατότητα να βρεθούμε και να μιλήσουμε για το μέλλον μας που είναι εδώ και απαιτεί από τις επιχειρήσεις ακόμη καλύτερο σχεδιασμό, πιο αυστηρή προετοιμασία και έναν ανοικτό ορίζοντα, ώστε να αξιοποιηθούν έγκαιρα οι νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και καινοτομίας.

Προσδιορίζοντας τη θεματολογία του 14ου Συνεδρίου του ECR Hellas, στόχος είναι να αναδείξουμε τις προκλήσεις και τις πολυεπίπεδες αλλαγές που οι επιχειρήσεις του κλάδου μας, καλούνται να διαχειριστούν καθημερινά. Οι νέοι τρόποι με τους οποίους έμαθαν να συνδέουν ανθρώπους, συστήματα και λειτουργίες για να ανταποκριθούν αποτελεσματικά σ’ έναν ασυμβίβαστα απαιτητικό και εξελιγμένο καταναλωτή.

Το 14ο Συνέδριο με μία πλειάδα αξιόλογων Ελλήνων και ξένων ομιλητών, αποτελείται από πέντε διαφορετικές ενότητες. Οι ενότητες καλύπτουν:

– το ρόλο του κράτους και της ηγεσίας στη νέα κανονικότητα,
– τις ευκαιρίες, προκλήσεις και προτεραιότητες που δημιουργούνται σ’ ένα μεταβατικό περιβάλλον,
– την καινοτομία και έμπνευση που προκύπτει από πραγματικά και υλοποιημένα παραδείγματα επιχειρήσεων,
– τη γνώση που παράγουν από κοινού λιανεμπόριο και προμηθευτές μέσα από τις ομάδες εργασίας του ECR,

– τις απόψεις CEOs που έρχονται να απαντήσουν σε θέματα που ενδιαφέρουν τις επιχειρήσεις του κλάδου

Στις 28 Σεπτεμβρίου, θα μιλήσουμε για το «μέλλον που ζούμε» και τον αντίκτυπό του στις επιχειρήσεις, στους καταναλωτές, τις αλυσίδες εφοδιασμού και τον ανθρώπινο δυναμικό. Οι επιχειρήσεις μπορούν μέσα από την θετική προσέγγιση και τη συνεργασία – βασικό πυλώνα του ECR – θα ανταποκριθούν αποτελεσματικά σ’ ένα κόσμο που αλλάζει συνεχώς.

Πρόγραμμα Συνεδρίου

Ομιλητές

1Η ΕΝΟΤΗΤΑ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ

Brand President & Επικεφαλής του Executive Committee, ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ

Βασίλης Σταύρου

Ο Βασίλης Σταύρου είναι από την 1η Οκτωβρίου 2018 ο Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος και επικεφαλής του Executive Committee.

Ξεκίνησε στην ΑΒ το 1994 σαν Υπεύθυνος Τμήματος Τυποποίησης Οπωροκηπευτικών και το 1997 ανέλαβε Προϊστάμενος Ποιοτικού Ελέγχου στη Διεύθυνση Αγορών. Το 2000 προήχθη σε Διευθυντή Διεύθυνσης Ανθρωπίνων Πόρων, ενώ το 2012 αναλαμβάνει τον τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού και Αειφορίας της Delhaize Ευρώπης. Το 2014 ανέλαβε καθήκοντα Αντιπροέδρου και Γενικού Διευθυντή Επιχειρηματικής Ανάπτυξης Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Ινδονησίας και από το 2015 κατείχε τη θέση του Chief Operating Officer της Mega Image στη Ρουμανία.

Είναι πτυχιούχος του τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και κάτοχος ΜΒΑ από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.


Vasilis Stavrou is the Brand President and Head of AB Vassilopoulos` Executive Committee, since October 1st, 2018.

He joined AB in 1994 as Head of Standardization of Fruit & Vegetables Department and in 1997 was appointed Director of AB Buying and Quality Assurance Department. In 2000 he became Head of Human Resources Department, while in 2012 he undertook the role of SVP HR/-OD & Sustainability of Delhaize Europe. In 2014, Vasilis was appointed DG SVP & Chief Business Development Officer for Southeastern Europe (SEE) & Indonesia and since 2015 was operating as Chief Operating Officer of Mega Image in Romania.

He holds a bachelor’s degree in Food Science and Technology from Aristotle University and an MBA from the Hellenic Management Association.

Γενικός Διευθυντής ΙΟΒΕ, Καθηγητής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Νίκος Βέττας

Νικόλαος Βέττας
Γενικός Διευθυντής, Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ)
Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Γενικός διευθυντής στο Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) από το 2013. Καθηγητής στο Οικονομικό Παvεπιστήμιο Αθηvώv, από το 2003, όπου έχει υπηρετήσει ως Πρόεδρος του Τμήματος Οικovoμικής Επιστήμης και μέλος του Συμβουλίου του Ιδρύματος. Κάτοχος διδακτορικού από το University of Pennsylvania, στις ΗΠΑ. Ειδικεύεται στη Βιoμηχαvική Οργάνωση, Μικρooικovoμική, Πολιτική Ανταγωνισμού και Ρύθμισης Αγορών. Έχει εργαστεί ως Αναπληρωτής Καθηγητής στο Duke University στις ΗΠΑ και Επισκέπτης Καθηγητής στο ΙNSEAD στη Γαλλία και τη Σιγκαπούρη. Είναι Associate Editor του International Journal of Industrial Organization, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του European Association for Research in Industrial Economics και Ερευνητικός Εταίρος στο Centre for Economic Policy Research του Λονδίνου, ενώ έχει υπάρξει Associate Editor του Journal of the European Economic Association και του Journal of Industrial Economics. Έχει υπηρετήσει ως τακτικό μέλος της Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού και μέλος του European Advisory Group for Competition Policy της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού. Συνδιοργανωτής από το 2002 του ετήσιου Conference for Research on Economic Theory and Econometrics και εκ των επιμελητών των Beyond Austerity (MIT Press, 2017) – Πέρα από τη Λιτότητα (ΠΕΚ, 2017). Αναπληρωτής Πρόεδρος της Επιτροπής Αναπτυξιακού Σχεδίου για την ελληνική οικονομία, 2020.

Managing Partner, INWARDS

Γιάννης Κουτσουμάρης

Γιάννης Κουτσουμάρης
Managing Partner, inwards
Master Leadership Coach & Executive Board Adviser

Ο Γιάννης Κουτσουμάρης είναι επαγγελματίας Leadership Coach με διεθνή εμπειρία δέκα ετών, και εργάζεται ως προσωπικός σύμβουλος ανωτάτων στελεχών, επιχειρηματιών και πολιτικών προσώπων. Το έργο του εστιάζεται στην ανάπτυξη ικανοτήτων και συμπεριφορών κατά την άσκηση ηγεσίας ή διακυβέρνησης, καθώς και στην επιμόρφωση και ανάπτυξη διοικητικών ομάδων με σκοπό την αλλαγή της εταιρικής κουλτούρας και τη σύνδεση των ανθρώπων με τον οργανισμό.

Ο Γιάννης είναι Managing Partner της inwards, μιας καινοτόμου οργάνωσης που θέτει την ιδέα της συστέγασης των υπηρεσιών επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης με δύο ξεχωριστούς τομείς α) ADVANCED COACHING και β) SYSTEMIC THERAPY.

Είναι Oικονομολόγος, πιστοποιημένος Master Coach του Ινστιτούτου Συμπεριφορικού Coaching της Αμερικής, μέλος του Διεθνούς Συμβουλίου Coaching και μέλος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Coaching και Mentoring. Είναι πιστοποιημένος στην εκτίμηση Αξιολογικών Διαγνώσεων καθώς και στις αξιολογήσεις Συμπεριφοράς και Κινήτρων.

Ο Γιάννης έχει πάνω από τριάντα χρόνια εργασιακής εμπειρίας, δεκαεφτά εκ των οποίων σε διεθνείς εταιρείες καταναλωτικών προίόντων όπως η S.C.Johnson, η Misko – Barilla, η ΕΛΑΪΣ και ο όμιλος Unilever. Έχει διατελέσει Πρόεδρος του Φόρουμ Ελληνικής Καινοτομίας και Στρατηγικής, Αντιπρόεδρος του International Business Coaching Institute με έδρα τον Καναδά, και μέλος
της Συμβουλευτικής Επιτροπής του The Leadership Development Group της Νέας Υόρκης.

Φέτος o Γιάννης συμπλήρωσε 10.000 ώρες ατομικών και ομαδικών συνεδριών αφιερωμένες στην ανάπτυξη επιχειρηματικών, πολιτικών και στρατιωτικών ηγετών, κάτι που θεωρείται εξαιρετική επίδοση, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Κυριάκος Πιερρακάκης

Kyriakos Pierrakakis is the Minister of Digital Governance in the Cabinet of Kyriakos Mitsotakis. He is a Greek computer and political scientist and politician.

In 2007 he earned a Master in Public Policy from John F. Kennedy School of Government, Harvard University and in 2009 he earned a Master of Science in Technology and Policy from MIT. He also holds a bachelor’s degree in computer science from Athens University of Economics and Business.

He served as Director of Research at Dianeosis, an independent non-profit think tank. He produced an array of research papers with a strong focus on economic growth and understanding the prevailing perceptions and beliefs among Greeks.

He has also worked on technology policy for various research institutes in Greece and abroad and headed Youth Foundation as president.

Κυριάκος Πιερρακάκης – Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης είναι πολιτικός επιστήμονας και πληροφορικός. Είναι απόφοιτος του MIT (M.Sc. στην τεχνολογική πολιτική), του Harvard Kennedy School (M.A. στη δημόσια
πολιτική) και του τμήματος πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι επίσης απόφοιτος του Λεοντείου Λυκείου Πατησίων.

Κατά το παρελθόν εργάστηκε ως διευθυντής ερευνών του ανεξάρτητου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού έρευνας και ανάλυσης «διαΝΕΟσις». Από τη θέση αυτή συντόνισε σειρά ερευνητικών ομάδων με έμφαση σε μελέτες που είχαν ως κύριο αντικείμενο την οικονομική και παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Από τον Ιούλιο του 2019 είναι Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

2Η ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ, ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ & ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Associate Partner- Director Climate Change and Sustainability Services, ERNST & YOUNG AE

Κιάρα Κόντη

Kiara Konti is the Climate Change and Sustainability Services (CCaSS) practice Associate Partner of EY Greece, with subject-matter knowledge and 17 years of experience in sustainability strategy, management, impact measurement, stakeholder engagement, reporting, training and assurance services, across a series of ESG aspects, including decarbonization, the circular economy, and sustainable finance. She played a pivotal role in the development of the CCaSS practice in EY Greece since 2008, and is actively supporting CCaSS CESA leadership, as well as CCaSS teams in the South and Central clusters. She has worked in over 200 CCaSS engagements, with more than 70 clients, across 25 sectors.

She is BoD Member of the UNGC Network in Greece, a CSR Committee member at the American-Hellenic Chamber of Commerce, a GRI and certified trainer, and an AccountAbility Certified Sustainability Assurance Practitioner (CSAP). Kiara has published over 30 articles on sustainability, has contributed to 2 international book publications, and has participated as speaker/panelist in more than 50 sustainability conferences/events in Greece, Brussels, Malta, Cyprus, and Romania.

Head of Intelligent Automation Services and Solutions, Technology Intelligence & Performance GRANT THORTON AE

Ρένα Κονόμη

Ρένα είναι Head of Intelligent Automation Services and Solutions στο τμήμα Technology Intelligence & Performance της Grant Thornton.

Έχει επαγγελματική εμπειρία άνω των 15 ετών στην διοίκηση και την υλοποίηση έργων πληροφορικής, έξυπνης αυτοματοποίησης και ψηφιακού μετασχηματισμού μεγάλων οργανισμών.

Είναι κάτοχος τίτλου MBA από το Αμερικάνικο Πανεπιστήμιο Kentucky, Gatton College of Business & Economics και είναι πτυχιούχος Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα.

Κατά τη διάρκεια της καριέρας της η Ρένα έχει αποκτήσει μεγάλη εξειδίκευση σε πολλούς κλάδους όπως το χρηματοοικονομικό, κατασκευαστικό, ενέργειας, μεταφορών, τεχνολογίας, φαρμακευτικό, τροφίμων & ποτών, τουρισμού και υγείας, μέσα από την παροχή στρατηγικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών για τον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων, την χρήση τεχνολογιών και τον ανασχεδιασμό των επιχειρηματικών διαδικασιών.

Έχει εξειδίκευση και μεγάλη εμπειρία στην διοίκηση και την υλοποίηση έργων με τη χρήση διαφόρων τεχνολογιών αιχμής όπως συστήματα ρομποτικής αυτοματοποίησης διαδικασιών RPA, Data Analytics and Visualization, AI, Machine Learning, NLP κ.α.

Επίσης, η Ρένα έχει διατελέσει επικεφαλής και μέλος ομάδας εργασίας σε μεγάλα έργα σε πλειάδα πολυεθνικών, εισηγμένων και μη-εισηγμένων επιχειρήσεων για την υλοποίηση διαφόρων πληροφοριακών συστημάτων μεγάλων οίκων, όπως ERP, CRM, EAM, BI, SCM, PLM, SCADA κ.α.

Είναι μέλος του PMI Institute και για πολλά χρόνια Εργαστηριακός Συνεργάτης στο Τμήμα Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων στο AEI Πειραιά T.Τ όπου δίδασκε μεθοδολογίες και εργαλεία για την «Διαχείριση Έργων». Διαθέτει πιστοποίηση στην μεθοδολογία βελτιστοποίησης επιχειρηματικών διαδικασιών, Six Sigma, Green Belt από διεθνή οίκο. Επίσης, για αρκετά χρόνια διατελούσε ISO 9001 Quality Manager βοηθώντας τις εταιρίες στην ανάλυση, τον σχεδιασμό των διαδικασιών και τη συμμόρφωση με πολιτικές διαχείρισης ποιότητας.

Managing Director, TONY DURHAM CONSULTING LTD

Tony Durham

Tony spent 35 years at Procter & Gamble before retiring as Director for Shopper Based Design for Europe, Middle East and Africa. At 62 Tony is one of the leading experts of the application of Shopper Psychology and Behavioural Science to the real world of retailing through his famous training courses and brand consultancy. For the last 4 years Tony has run his own consultancy working across the world with companies of all types.

The same core concepts have been proven to grow sales and profit for brands, private label and retailers with companies of all sizes (from start-ups to household name FMCG giants) across all industries (FMCG, Ethnic Food, Sports Goods, DIY, Specialist Beauty, Electricals, Pharmaceuticals and Fashion) in brick & mortar stores and on ecommerce platforms all by focusing on what really influences shopper behaviour.

President Food & Beverages UNILEVER

Hanneke Faber

Hanneke Faber
Hanneke was appointed President, Foods & Refreshment on 1 May 2019. In this role she is responsible for Unilever’s ice cream, tea and Foods categories globally, including Unilever Food Solutions. She remains a member of the Unilever Executive.

President, Foods & Refreshment
Hanneke joined Unilever in January 2018 as President of Europe and member of the Unilever Executive. In this role, she delivered strong results and accelerated the digitisation of our European business.
Hanneke spent most of her career in the FMCG and retail industry. Prior to joining Unilever, she worked at Royal Ahold Delhaize as Chief E-commerce and Innovation Officer, and member of the Executive Committee playing a key role in accelerating the company’s e-commerce business. Between 2013 and 2016, she was Chief Commercial Officer & Member of the Executive Committee of Royal Ahold responsible for e-commerce, digital, innovation and customer branding.
Hanneke started her career at Procter & Gamble where she became Vice President and global leader of three of P&G’s top brands with a presence in over 180 countries. Hanneke holds a Bachelor of Journalism and Master of Business Administration from the University of Houston in the US.
Since 2016 she serves as a member of Bayer AG’s Supervisory Board. She is also a member of the Advisory Board of Leading Executives Advancing Diversity (LEAD).
Hanneke speaks Dutch, English, French, German and Greek. She has lived and worked in the US, Greece, Switzerland and the Netherlands. She is married and has three children.

 

History

  • 2019: Appointed as President, Foods & Refreshment
  • 2018: Joined Unilever as President Europe and member of the Unilever Leadership Executive
  • 2016 – 2017: Chief E-Commerce and Innovation Officer, Member of the Executive Committee at Koninklijke Ahold Delhaize N.V.
  • 2016: Appointed Member of the Supervisory Board of Bayer AG
  • 2013 – 2016: Chief Commercial Officer and Member of the Executive Committee of Koninklijke Ahold N.V., Netherlands, responsible for E-commerce, Digital, Innovation, Customer Branding and Loyalty.
  • 2009 – 2013: Vice President & General Manager, Global Pantene, Head & Shoulders & Herbal Essence at Procter & Gamble, USA
  • 2005 – 2009: Vice President & General Manager, Beauty Care Europe & Global Distributors at Procter & Gamble, Switzerland
  • 2000 – 2005: Marketing Director, Hair Care Europe at Procter & Gamble, Switzerland

3Η ΕΝΟΤΗΤΑ: ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ECR HELLAS

CATEGORY MANAGER HEALTH & BEAUTY ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ

Ιωάννα Αυγεράκη

WORKING EXPERIENCE
11/2010 – today AB Vassilopoulos – Ahold Delhaize group, Athens, Greece

Category manager, responsible for Cosmetic categories reporting to market manager & leading a team of two junior category managers & one assistant.
Develop and implement strategy to increase sales, market share, profitability, and efficiency by defining assortment, shelf placement, pricing, promotions. Develop private brands as per identified needs. Internally communicate category’s strategy to ensure optimum utilization of resources and align in store implementation. Build partnerships and negotiate commercial annual agreements with key suppliers for total Health & Beauty portfolio.

4/2008 – 10/2010 Category manager, responsible for laundry / household Detergents, kitchen consumable accessories categories and tissues categories

4/2005 – 3/2008 Category manager, responsible for Health & Beauty categories.

6/2003 – 3/2005 Category manager, responsible for Liquid Grocery categories

5/2001 – 5/2005 Junior Category manager, for Liquid Grocery & Wines & Spirits categories

1/1995 – 4/2001 Buyer assistant, for Liquid Grocery & Wines & Spirits categories

EDUCATION
University of Derby (UK): Master of Business Administration (MBA)
Mediterranean College: BA Business Management (Finance)
High-school diploma, Athens, Greece

LANGUAGES
Greek Native
English Fluent, excellent writing skills
Italian Basic

COMPUTER SKILLS
Advanced user of MS Office
SAP user

INTERESTS
Volleyball, reading

Προϊστάμενος τμήματος Business Insights METRO AEBE

Πάρης Γαλάνης

Διεύθυνση Μελετών & Αειφορίας, Μηχανολόγος Μηχανικός

Γιώργος Κουζούκας

Ο Γιώργος Κουζούκας ηγείται της Διεύθυνσης Μελετών που αναφέρεται στη Γενική Διεύθυνση Υποδομών της ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ Α.Ε.

Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του εντάσσονται όλα τα έργα που αφορούν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και την αειφορία της εταιρείας. Έχει υλοποιήσει καινοτόμα projects γύρω από την κυκλική οικονομία και ολοκληρώνει ένα μεγάλο επενδυτικό έργο γύρω από την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας (net metering) και την ηλεκτροκίνηση. Διαθέτει 18 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στη θέση της Διεύθυνσης κατασκευών και υλοποίησης έργων με αφετηρία τα έργα υποδομής για την Ολυμπιάδα του 2004 .

Διαθέτει πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού από το Α.Τ.Ε.Ι. Κρήτης και Master of Science in Energy Systems από το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο.

Managing Director – Senior Partner EXCEED CONSULTING AE

Γιάννης Λαβδιώτης

O Γιάννης Λαβδιώτης έχει πολυετή εμπειρία στην ελληνική και διεθνή αγορά καλύπτοντας στελεχιακές και διευθυντικές θέσεις στo Marketing και την Εμπορική Διεύθυνση γνωστών εταιριών, αλλά και ως σύμβουλος με ειδίκευση σε θέματα Στρατηγικής & Εμπορικής Ανάπτυξης, Πωλήσεων, Marketing, Trade Marketing, Instore Promotion και Market Insights.

Με σπουδές στην Αγγλία και κύρια κατεύθυνση το Marketing, είναι κάτοχος Bachelor από το University of Westminster, Master (with Distinction) από το University of Central England in
Birmingham και του Postgraduate Diploma από το Chartered Institute of Marketing, του οποίου είναι και Associate Member.

Είναι Managing Director και Senior Partner στη συμβουλευτική εταιρία Exceed Consulting M. Fandridis & Associates, όπου συμμετέχει ενεργά ως Principal Consultant και Τraining Solutions
Architect Τα τελευταία 18 χρόνια, παράλληλα με τις άλλες δραστηριότητές του, διδάσκει Marketing στο New York College σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα.

NATIONAL ACCOUNTS MANAGER COCA COLA 3E AE

Κωστής Νιάρχος

Ο Κωστής Νιάρχος έχει εργαστεί σε διαφορετικές χώρες, οργανισμούς και τομείς, έχοντας αναλάβει ρόλους στο Route to Market, το Trade Marketing και τη Διοίκηση Πωλήσεων. Ξεκίνησε στην Coca Cola 3Ε το 2007 ως Maintenance Engineer στο εργοστάσιο του Σχηματαρίου και εξελίχθηκε στο Supply Chain Capability Development πριν μετακινηθεί στο Business Development στη Διεύθυνση Πωλήσεων. Το 2010, παρακολούθησε και το 2012 ολοκλήρωσε με επιτυχία τις σπουδές του στο Harvard Business School και στη συνέχεια ακολούθησε μια διεθνή καριέρα για έξι έτη.

Εντάχθηκε στην Anheuser-Busch InBev ως Global Route to Market Manager στη Νέα Υόρκη σχεδιάζοντας και υλοποιώντας εμπορικές στρατηγικές για τις αγορές της Κίνας και Λατινικής Αμερικής και στη συνέχεια εξελίχθηκε σε διάφορους εμπορικούς ρόλους του Route to Market, Sales Operations και Trade Marketing στην Ευρώπη και τη Ρωσία, όπου ηγήθηκε αρκετών τμημάτων και πολυεπίπεδων μεγάλων ομάδων, με τελευταίο αυτό του Expansion & Route to Market Director Ευρώπης. Τον Ιανουάριο του 2018, ο Κωστής επανεντάχθηκε στην Coca Cola 3E, ως Group Route to Market Manager όπου σε συνεργασία με όλες τις ομάδες των χωρών του Ομίλου, υποστήριξε τον καθορισμό της μακροπρόθεσμης RtM στρατηγικής, προσδιορίζοντας τις ευκαιρίες ανάπτυξης, ενώ το 2019 ανέλαβε επικεφαλής της ελληνικής οργάνωσης των Key Accounts, αναλαμβάνοντας τόσο τη «ζεστή» αγορά των SuperMarkets, όπως και την «κρύα» αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου.

Ο Κωστής είναι κάτοχος πτυχίου Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών από το Πανεπιστήμιο Πατρών και κάτοχος ΜΒΑ από το Harvard Business School.

Senior Manager | Consulting, Supply Chain & Operations ERNST & YOUNG AE

Βασίλης Παπακώστας

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ – Senior Manager | Consulting, Supply Chain & Operations ERNST & YOUNG AE

Vassilis is a Senior Manager in EY’s Business Consulting, specializing in Supply Chain and Operations He has 15+ years of experience, supporting clients in the areas of Logistics & Fulfilment, Network Design, Route-to-Market Strategy development & redesign, Supply Chain Planning, Cost Efficiency Improvement & Optimization, Process Reengineering & Inventory Management, based on best practice and Lean concepts.

He also holds the role of Global Logistics & Fulfilment Solutions Leader for EY, coordinating related initiatives across the global network of EY Vassilis is an Economist (BSc in International Economics & Politics, from the University of Macedonia, Greece) and holds an MBA from ALBA GBS

e - commerce Coordinator ELTRUN/ ΟΠΑ

Κατερίνα Φραϊδάκη

Η Κατερίνα Φραϊδάκη είναι διδάκτορας του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κύρια ερευνήτρια (senior researcher) και συντονίστρια των δράσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (eCommerce Coordinator) στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν- ELTRUN. Έχει πτυχίο από το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και MSc στην Ανάλυση, Σχεδιασμό και Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων από το London School of Economics (LSE).

Από το 2010 είναι επιστημονική υπεύθυνη των ετήσιων ερευνών του ELTRUN για τη συμπεριφορά των online Ελλήνων καταναλωτών και των χρηστών social media, καθώς και για την αξιολόγηση των Ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων. Έχει εκπονήσει πλήθος μελετών για την Κοινωνική Δικτύωση και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Επιστημονικές εργασίες της έχουν παρουσιασθεί σε εθνικά και διεθνή συνέδρια.

Είναι Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GRECA (Greek e-Commerce Association).

Head of Shopper & Customer Marketing, BEIERSDORF HELLAS AE

Πέτρος Χανής

Ο Πέτρος Χανής είναι Head του Shopper & Customer Marketing και μέλος του Leadership Team της Beiersdorf στην Ελλάδα.

Διαθέτει 15 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε Διοικητικές Θέσεις Πωλήσεων στον κλάδο των FMCG, έχοντας θητεύσει στις Beiersdorf Hellas & Unilever Hellas σε ρόλους Key Account Manager και Area Manager για όλα τα κανάλια πωλήσεων του Κλάδου, καθώς και σε θέσεις Customer Marketing & Category Manager για κατηγορίες Καλλυντικών, Τροφίμων και Παγωτών.

Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος International MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Master of Science in Leadership από το American College of Greece.

Είναι o Master Trainer της μεθόδου GOLD Counselling© για την Ελλάδα και πιστοποιημένος Strategic Intervention Coach από το RMT Center USA.

4Η ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΜΠΝΕΥΣΗ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Chief Omnichannel Officer, COSMOS SPORT AE

Νίκος Βαρβαδούκας

Απόφοιτος Επιχειρησιακής Έρευνας & Marketing του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος MBA από το Πανεπιστήμιο Πειραιά. Διετέλεσε υψηλόβαθμο στέλεχος
marketing & e- ommerce σε κορυφαίες εταιρείες λιανικής, όπως το Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, την DIAGEO, ενώ έχει διατελέσει CMO στα Public, Commercial Director στηνAPIVITA και
σύμβουλος στην Papastratos / Philip Morris(iQOS).

Πλέον είναι Chief Omnichannel Officer τωναλυσίδων αθλητικών Cosmos Sport, Sneaker10, SLAMDUNK, Sportsfactory και Non-Executive Director / Investor σε δυναμικά Digital & Logistics Scale ups όπωςConvert Group, Douleutaras.gr, e-Commercelogistics κα.

Είναι ιδρυτικό μέλος του GRECA (Greek e- CommerceAssociation) από το 2012 τον οποίο υπηρέτησε και ως μέλος του ΔΣ, και συχνά μέλος σε κριτικές επιτροπές βραβείων Customer Experience , Πωλήσεων και eCommerce.

Ιδρυτής & Chief Brand Officer, BRAINCANDY

Σταμάτης Κάντζας

Ο Σταμάτης Κάντζας είναι ιδρυτής της Braincandy, μιας πρωτοποριακής εταιρείας ερευνών και συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα Βrand Βuilding. Με σπουδές στο Marketing, στην Κοινωνιολογία, καθώς και στην Οργανωτική Αλλαγή και Ανάπτυξη, εργάστηκε για αρκετά χρόνια στην εταιρεία Procter & Gamble ως Υπεύθυνος Γνώσης της Αγοράς και του Καταναλωτή.

Τα τελευταία 12 χρόνια προσφέρει στρατηγική καθοδήγηση σε πολλές ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, ενώ έχει δημιουργήσει διάφορες καινοτομίες, όπως το zampple (λέσχη προϊοντικής αξιολόγησης με πάνω από 5,000 καταναλωτές), το zevioo (πλατφόρμα μέτρησης CX για eshops), το Irrational Academy (ακαδημία εκπαίδευσης στελεχών με βάση τα Behavioural Economics) και πρόσφατα το Wisdrop, ή αλλιώς το Netflix της έρευνας αγοράς, σε Ελλάδα και Πολωνία.

CEO, XPLAIN

Στέφανος Καράγκος

About Stefanos Karagos:
Stefanos Karagos, CEO & Awarded Innovator, Founder of XPLAIN

Stefanos Karagos, is a pioneer and a thought leader in the Technology, Marketing and Media sectors for more than 25 years. In 2017 he has been recognized worldwide as GLOBAL INNOVATOR OF THE YEAR at the Internationalists Awards by ANA in New York.

About XPLAIN:
XPLAIN is an International A.I. Marketing Intelligence and Insights Firm focusing on Behavioral & Business Intelligence, Content & Campaigns Pre-Testing, and Marketing Strategy Support for Global & Local Brands. XPLAIN (xplain.co) is currently doing business in more than 71 countries, having already worked with over 150 great Clients while gaining strong, applied experience
particularly in the fields of FMCG, Retail, Technology, Tourism and Automotive industries.

XPLAIN is also proud to be Awarded 5 Years in a row by the Internationalists – American National Advertisers Association, U.S.

CEO KINVENT

Θανάσης Κόλλιας

ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΟΛΛΙΑΣ
CEO KINVENT

Ο Θανάσης Κόλλιας είναι μηχανολόγος μηχανικός με διεθνή εμπειρία στη βιομηχανία και τη βιοκινητική. Για 10 χρόνια ήταν αθλητής υψηλού επιπέδου στην κωπηλασία και το ράγκμπι κι έτσι γνωρίστηκε με τους κύκλους της φυσικοθεραπείας και της αποκατάστασης. Έπειτα από σπουδές σε Γαλλία και Ελλάδα, εργάστηκε ως μηχανικός ανάπτυξης και έρευνας στη Μισελέν.
Το 2017 ίδρυσε την KINVENT ώστε να βοηθήσει τους επαγγελματίες της αποκατάστασης και του αθλητισμού να αξιολογούν αποτελεσματικά την πρόοδο του ασθενή και του αθλητή εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα το χαμόγελο του.

Είναι σήμερα κύριος μέτοχος και CEO και έχει καταφέρει ρυθμούς ανάπτυξης της εταιρείας 20% σε μηνιαία βάση.

CEO, e-SATISFACTION

Βαγγέλης Κοτσώνης

Ο Βαγγέλης Κοτσώνης πιστεύει ότι οι έννοιες πελατοκεντρικότητα και ανθρωποκεντρικότητα είναι το σημαντικότερο συστατικό της επιτυχίας στο επιχειρείν, ενώ μετρά περισσότερα από 12 χρόνια δραστηριοποίησης στο χώρο του eBusiness. Από το 2014 είναι CEO του e-satisfaction.com, μιας τεχνολογικής εταιρείας που διευκολύνει τους customer facing οργανισμούς να χτίσουν
πελατοκεντρική κουλτούρα, καταγράφοντας σημαντικές επιτυχίες και συνεργασίες με μια σειρά μεγάλων οργανισμών στο χώρο του omnichannel retail, του banking, του food retail και του travel.

Πριν έρθει η αφοσίωση του στο όραμα της πελατοκεντρικότητας ήταν ένας από τους ιδρυτές της Sleed, το μεγαλυτερο ανεξάρτητο e-business & digital agencies στην Ελλάδα, το οποίο έχει στηρίξει την ανάπτυξη του σε μια ανθρωποκεντρική στρατηγική. Πριν την ενασχόληση του με τον χώρο του eBusiness εργαζόταν για 4 χρόνια ως Information Security Consultant, ενώ από το 2007 μέχρι το 2010 είχε ερευνητική δραστηριότητα σε θέματα ασφάλειας πληροφοριών και σε θέματα μηχανικής μάθησης και τεχνητής νοημοσύνης, έχοντας δημοσιεύσει σε ελληνικούς και διεθνείς εκδοτικούς οίκους.

Από το 2018 είναι μέλος του ΔΣ του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.), ενώ η επιχειρηματική συνεισφορά του έχει αναγνωριστεί από το THI (Envolve Awards, 2014), Stelios Foundation (Youth Entrepreneur of the Year, 2016), Fortune Magazine (40 Under 40 list, 2019) . Είναι απόφοιτος του τμήματος Πληροφορικής του Ο.Π.Α. και κατέχει MSc. in Information Systems από το ίδιο πανεπιστήμιο.

5Η ΕΝΟΤΗΤΑ: CEOs DISCUSSION PANELS

Ομιλητές

Συντονιστής

Country Leader, Procter & Gamble Hellas

Ερμιόνη Γεωργουλάκη

Η Ερμιόνη είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός απόφοιτος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και κάτοχος ΜΒΑ του Durham University Business School , UK. Ξεκίνησε την καριέρα της στην P&G το 1992 στο τμήμα product Supply και από 1997 συνέχισε στο τμήμα πωλήσεων.

Από τότε έχει ολοκληρώσει με επιτυχία πολλούς εμπορικούς ρόλους και καθήκοντα στη Ελληνική αγορά και το 2014 ανέλαβε υπεύθυνη σχεδιασμού και στρατηγικής στη Νοτιοανατολική Ευρώπη η οποία περιλαμβάνει 10 χώρες στην ευρύτερη περιοχή.

Το 2016 πήρε τη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων στην Ελλάδα και τον Ιούλιο του 2018 τοποθετήθηκε επικεφαλής της P&G Ελλάδος, αναλαμβάνοντας τη θέση του Country Leader.
Είναι μέλος στα Διοικητικά Συμβούλια των φορέων Efficient Consumer Response (ECR) και ΕΣΒΕΠ (Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων).

Η Ερμιόνη είναι παντρεμένη και έχει ένα παιδί.

Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος NESTLE HELLAS AE

Νίκος Εμμανουηλίδης

ΝΙΚΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΛΙΔΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ & ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ NESTLE HELLAS AE

Ο Νίκος Εμμανουηλίδης γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε Οικονομικά και απέκτησε ΜΒΑ από το Boston University και το VUB Βρυξελλών, καθώς και εξειδίκευση στην Πληροφορική στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας. Εργάστηκε 17 χρόνια σε χώρες της Ευρώπης (Βέλγιο, Ολλανδία, Ελβετία Ιταλία) και την Αμερική, σε Ευρωπαϊκές και Αμερικανικές πολυεθνικές εταιρίες στους τομείς της πληροφορικής και του εμπορίου. Έχει πολυετή εμπειρία στον χώρο των FMCG. Ξεκίνησε την καριέρα του στην Nestlé Ελβετίας πριν από 25 χρόνια και κατέλαβε θέσεις αυξανόμενης ευθύνης στο Κέντρο και στην Ιταλία.

Έχει αναλάβει τη θέση του επικεφαλής της CPW Νοτιοανατολικής Ευρώπης ενώ πριν από αυτό υπήρξε επίσης επικεφαλής του τμήματος της Purina Petcare στην Ελλάδα. Από τον Δεκέμβριο του 2018 κατέχει τη θέση του Προέδρου & Διευθύνοντος Συμβούλου της Nestlé Ελλάς ΑΕ

Δημοσιογράφος / Αρχισυντάκτης FOODREPORTER, BUILD, NETFAX

Γιώργος Λαμπίρης

Ξεκίνησε από το MEGA ως δημοσιογράφος του ελεύθερου ρεπορτάζ. Είναι αρχισυντάκτης στα επιχειρηματικά κλαδικά μέσα της Boussias, Fοοdreporter, Build και NetFAX, ενώ διατηρεί συνεργασία με το agronews.gr και την εφημερίδα Agrenda.

Ομιλητές

Συντονιστής

CEO e-Fresh.gr

Ζήνα Μαυροειδή

Η Ζήνα Μαυροειδή γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε επιχειρησιακή έρευνα και μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο Warwick Business School. Εργάστηκε σε big 4
συμβουλευτικές εταιρείες στο Λονδίνο αναλαμβάνοντας διεθνή transformational projects πολυεθνικών εταιρειών με έμφαση σε IT και big data analytics. Το 2015 επέστρεψε στην Ελλάδα για να ξεκινήσει την e-fresh.gr.

Η e-fresh.gr έχει λάβει περισσότερες από 20 διακρίσεις για διαφορετικούς τομείς της δραστηριότητάς της μεταξύ των οποίων και το βραβείο ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας από το ΕΒΕΑ και τον υπουργό ανάπτυξης. Αξιοποιεί έμπρακτα νέες τεχνολογίες και στηρίζει την ανάπτυξή της στην καινοτομία σε κάθε στάδιο της λειτουργίας της. Υπολογίζεται ότι από την έναρξη της δραστηριότητάς της η e-fresh.gr έχει εξυπηρετήσει περισσότερες από 800,000 παραγγελίες, χαρίζοντας οικονομία και χρόνο σε χιλιάδες νοικοκυριά.

Η Ζήνα είναι στην λίστα επιχειρηματιών “40 under 40” του Fortune Ελλάδος τα τελευταία τρία χρόνια. Αγαπάει το ηλεκτρονικό εμπόριο και την επιχειρηματικότητα.
Είναι παντρεμένη και έχει δύο παιδιά.

Διευθύνων Σύμβουλος, METRO AEBE

Αριστοτέλης Παντελιάδης

Ο Αριστοτέλης Παντελιάδης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα.

Αποφοίτησε από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) το 1989, ενώ ταυτόχρονα με τις σπουδές του, είχε ήδη αρχίσει να εργάζεται στην οικογενειακή επιχείρηση. Το 2001, σε ηλικία 33 ετών, ανέλαβε τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της METRO A.E.B.E.

Το Φεβρουάριο του 2016, η METRO ΑΕΒΕ αποκτά την αλυσίδα Βερόπουλος, δημιουργώντας μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιανεμπορίου στην ελληνική αγορά. Σήμερα, η εταιρεία αριθμεί 274 καταστήματα λιανικής πώλησης My market και χονδρικής METRO Cash & Carry, καλύπτοντας στρατηγικά σημεία σε όλη την επικράτεια, ενώ ο αριθμός των εργαζομένων της ξεπερνάει τα 10.600 άτομα.

Ο Αριστοτέλης Παντελιάδης είναι Πρόεδρος του ECR, της Ελληνικής Επιτροπής Λιανεμπόρων και Προμηθευτών, εκ μέρους των λιανεμπόρων και μέλος των Διοικητικών Συμβουλίων του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Για το 2018 η εταιρεία METRO αναδείχθηκε Retailer of the Year και ο Αριστοτέλης Παντελιάδης τιμήθηκε με την κορυφαία διάκριση Retail Manager of the Year.

Brand President & Επικεφαλής του Executive Committee, ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ

Βασίλης Σταύρου

Ο Βασίλης Σταύρου είναι από την 1η Οκτωβρίου 2018 ο Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος και επικεφαλής του Executive Committee.

Ξεκίνησε στην ΑΒ το 1994 σαν Υπεύθυνος Τμήματος Τυποποίησης Οπωροκηπευτικών και το 1997 ανέλαβε Προϊστάμενος Ποιοτικού Ελέγχου στη Διεύθυνση Αγορών. Το 2000 προήχθη σε Διευθυντή Διεύθυνσης Ανθρωπίνων Πόρων, ενώ το 2012 αναλαμβάνει τον τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού και Αειφορίας της Delhaize Ευρώπης. Το 2014 ανέλαβε καθήκοντα Αντιπροέδρου και Γενικού Διευθυντή Επιχειρηματικής Ανάπτυξης Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Ινδονησίας και από το 2015 κατείχε τη θέση του Chief Operating Officer της Mega Image στη Ρουμανία.

Είναι πτυχιούχος του τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και κάτοχος ΜΒΑ από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.


Vasilis Stavrou is the Brand President and Head of AB Vassilopoulos` Executive Committee, since October 1st, 2018.

He joined AB in 1994 as Head of Standardization of Fruit & Vegetables Department and in 1997 was appointed Director of AB Buying and Quality Assurance Department. In 2000 he became Head of Human Resources Department, while in 2012 he undertook the role of SVP HR/-OD & Sustainability of Delhaize Europe. In 2014, Vasilis was appointed DG SVP & Chief Business Development Officer for Southeastern Europe (SEE) & Indonesia and since 2015 was operating as Chief Operating Officer of Mega Image in Romania.

He holds a bachelor’s degree in Food Science and Technology from Aristotle University and an MBA from the Hellenic Management Association.

Δημοσιογράφος / Αρχισυντάκτης DIRECTION BUSINESS NETWORK

Δημήτρης Τσουκαλάς

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ / ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ DIRECTION BUSINESS NETWORK

Ο Δημήτρης Τσουκαλάς είναι δημοσιογράφος που εξειδικεύεται στο επιχειρηματικό/κλαδικό ρεπορτάζ. Με εμπειρία 17 χρόνων, αποτελεί τον Αρχισυντάκτη των μέσων της Direction Business Network, όντας επικεφαλής της συντακτικής ομάδας, που επιμελείται την επιχειρηματική έκδοση BUSINESSS NEWS MAGAZINE και τα κλαδικά περιοδικά ADBUSINESS (Marketing & Επικοινωνία), RETAILBUSINESS (Βιομηχανία & Λιανεμπόριο) και CSR REVIEW (ΕΚΕ, Βιωσιμότητα & Κυκλική Οικονομία) καθώς και τα επιχειρηματικά newsletters BUSINESSTODAY, RETAILTODAY και CSR WEEK. Επίσης είναι υπεύθυνος περιεχομένου για τα portals BusinessNews.gr, advertising.gr και csrnews.gr. Έχει διατελέσει Αρχισυντάκτης του «Manager» του μηνιαίου περιοδικού της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων και είναι υπεύθυνος περιεχομένου για το εβδομαδιαίο newsletter του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος. Αποτελεί ενεργό μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής των RETAILBUSINESS AWARDS, του πιο σημαντικού και καταξιωμένου θεσμού για το Λιανικό Εμπόριο και την Βιομηχανία στην Ελλάδα καθώς και μέλος της Ειδικής
Επιτροπής για τον θεσμό «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας».

Τα 2019 εντάχθηκε στην Κριτική Επιτροπή των διεθνών βραβείων διαφημιστικής δημιουργικότητας Epica Awards ενώ αποτελεί σταθερά μέλος των Επιτροπών Αξιολόγησης για τα Bravo Sustainability Awards. Επίσης έχει υπάρξει μέλος των Επιτροπών Αξιολόγησης για τα βραβεία Μade In Greece Awards (διοργανώσεις 2013, 2015, 2017). Έχει μεταφράσει στα ελληνικά τρία βιβλία σχετικά με το management, την συναισθηματική νοημοσύνη και τις στρατηγικές coaching στις επιχειρήσεις ενώ αρθρογραφεί τακτικά σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα για θέματα μουσικής και πολιτισμού γενικότερα.

Έχει σπουδάσει Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζική Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών ενώ διατηρεί Μεταπτυχιακό Τίτλο Σπουδών από το Π. Μ.Σ. «Ψυχολογία και ΜΜΕ» του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.

Διευθύνων Σύμβουλος, ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΑΕ

Αλέξανδρος Δανιηλίδης

Διευθύνων Σύμβουλος – Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε.

Ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης είναι Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας από τον Ιανουάριο του 2018.

Ξεκίνησε την καριέρα του στην Αθηναϊκή το 1992 από τη διεύθυνση πωλήσεων. Το 2002 εισήχθη στη Διοικητική Ομάδα ως Διευθυντής Πωλήσεων Χονδρεμπορίου-Horeca. Το 2008 διορίζεται Διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδος και το 2010 Εμπορικός Διευθυντής. Κατά την περίοδο 2012-2017 κατείχε το ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου στη Heineken Serbia.

Κατέχει τίτλο σπουδών στα οικονομικά από το Πανεπιστήμιο Πειραιά καθώς και πιστοποιήσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων executive στελεχών από τα πανεπιστήμια Harvard και INSEAD.

Χορηγοί Plus

Χορηγοί

Χορηγοί Επικοινωνίας

Χορηγός Οπτικής Επικοινωνίας

Χώρος – Πρόσβαση

 

 

 

 

«ΘΕΑΤΡΟΝ», (αίθουσα Αντιγόνη), Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», Πειραιώς 254, Ταύρος

Ημερομηνία και Ώρες Διεξαγωγής

  • 28/09/2021
  • 08:15 – 17:30

Επικοινωνία

  • ECR Hellas
  • Τσαγκρασούλη Ζωή
  • Τηλ: 210 93 29 647
  • Email: info@ecr.gr