Συνεργατική Διανομή σε Αστικό Περιβάλλον
12 Φεβρουαρίου, 2020
Νέα ομάδα εργασίας: Category Growth Management
19 Ιουνίου, 2019
Show all

Νέα ομάδα εργασίας: Digital Retail Models of the Future

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:

Με δεδομένη την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων κρίνεται απαραίτητος. Κύρια συνιστώσα μίας τέτοιας μετάβασης είναι ο επανασχεδιασμός του τρόπου με τον οποίο συνδέονται τρεις βασικοί πυλώνες: οι άνθρωποι, τα δεδομένα και οι διαδικασίες. Μια αποτελεσματική στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού εστιάζει και αναπτύσσει γνώση για κάθε έναν από τους παραπάνω πυλώνες και ταυτόχρονα τους συνθέτει ώστε να δημιουργήσει αξία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο αναδύονται σημαντικές ευκαιρίες και προκλήσεις για τις επιχειρήσεις:

  • Να αναγνωρίσουν / αναλύσουν τις ανάγκες και προτιμήσεις των πελατών τους, να ενσωματώσουν τη γνώση αυτή στις διαδικασίες τους αλλάζοντας την αγοραστική εμπειρία και διαδρομή, δημιουργώντας έτσι νέα αγοραστικά κανάλια με υψηλές αποδόσεις
  • Να δημιουργήσουν νέους ρόλους και θέσεις εργασίας, αναπτύσσοντας νέες οργανωτικές δομές και ευέλικτα σχήματα, αναδεικνύοντας διαφορετικούς τρόπους εργασίας και συνεργασίας μεταξύ ατόμων και ομάδων (Cross-functional Teams & Matrix Structures).

Οι επιχειρήσεις που θέλουν να αξιοποιήσουν πλήρως τις ευκαιρίες του ψηφιακού μετασχηματισμού πρέπει να αποκτήσουν γνώση και δεξιότητες σε όλα τα επίπεδα. Έτσι μπορούν να διαμορφώσουν ένα εργασιακό περιβάλλον εξοικειωμένο με την ψηφιακή πραγματικότητα και τις ευκαιρίες που προσφέρει. Παράλληλα, οι προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν σε αυτή την μετάβαση είναι πολυεπίπεδες.

ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Η Ομάδα Εργασίας, έχοντας ως εφαλτήριο τα ευρήματα του ECR Project “Omni Channel Shopper: Συνθέτοντας την αγοραστική του συμπεριφορά” του προηγούμενου κύκλου των ECR Projects, θα διερευνήσει περαιτέρω τις ακόλουθες περιοχές:

  • Κατανόηση των καταναλωτών σε omnichanel περιβάλλον με εστίαση στον κλάδο των FMCGs. Καθώς το e-commerce εξελίσσεται δυναμικά, είναι σημαντική η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι καταναλωτές του κλάδου, αναζητούν προϊόντα / υπηρεσίες και συνδυάζουν τα κανάλια για συλλογή πληροφορίας. Παράλληλα, η αποτύπωση της εικόνας που παρουσιάζει ο κλάδος των FMCGs στα διάφορα αγοραστικά κανάλια και η σύγκρισή του με άλλους κλάδους θα δώσει σημαντική γνώση και συμπεράσματα για μελλοντικές τάσεις στον κλάδο μας. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η διερεύνηση του τρόπου που επιδρά και τα οφέλη που δημιουργεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός κατά μήκος της αλυσίδας αξίας. Ανάδειξη του μεγέθους της ευκαιρίας που δημιουργεί στον κλάδο το e-commerce.
  • Βέλτιστες πρακτικές και λύσεις* που πρέπει να υιοθετηθούν από τον κλάδο, στην ελληνική αγορά, ώστε να εξυπηρετηθούν / καλυφθούν οι ανάγκες των καταναλωτών μας με το βέλτιστο τρόπο και πώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της κατανάλωσης.
  • Αναγνώριση των οργανωτικών αλλαγών που απαιτούνται σε επίπεδο δομών, ρόλων, capabilities, εκπαίδευσης & ανάπτυξης cross-functional συνεργασίας, κουλτούρας και mindset. Πιθανή μελέτη best practices και υπαρχόντων μοντέλων.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ:

Στην ομάδα εργασίας μπορούν να συμμετέχουν οι εταιρείες μέλη του ECR Hellas. Τα στελέχη που θα συμμετάσχουν μπορούν να ανήκουν ενδεικτικά στα τμήματα Marketing, Digital Media, Shopper/Trade Marketing, IT, e-commerce, Πωλήσεων.

Οι συναντήσεις της ομάδας είναι περίπου 1 φορά το μήνα. Οι ομάδες εργασίας συνήθως ολοκληρώνουν το έργο τους σε 9-12 μήνες, από την έναρξή τους.

Για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας στο παραπάνω πρόγραμμα, πατήστε στο link https://forms.gle/2m63YJhxUXw7GaMU9

Οι δηλώσεις συμμετοχής θα πρέπει να υποβληθούν μέχρι την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2020.

Στις ομάδες εργασίας μπορούν να συμμετέχουν ΜΟΝΟ στελέχη των εταιρειών μελών.

 

Για οποιαδήποτε πληροφορία/ διευκρίνιση, σχετικά με το παραπάνω πρόγραμμα μπορείτε να απευθυνθείτε στα γραφεία του ECR Hellas, κα Ζ. Τσαγκρασούλη, τηλ: 2109329647, e-mail: info@ecr.gr,

 

*Το ECR Hellas μπορεί να προτείνει μεθοδολογίες / διαδικασίες / εργαλεία, αλλά κάθε εταιρεία μπορεί να αποφασίσει εάν και πως θα τις αξιοποιήσει.

*προκειμένου να διασφαλιστεί η εμπιστευτικότητα της χρήσης των προσωπικών δεδομένων & των ευαίσθητων πληροφοριών (GDPR), η όλη διαχείριση & ανάλυση των στοιχείων προτείνεται να ανατεθεί σε τρίτο ουδέτερο φορέα (όπως είναι το Οικονομικό Πανεπιστήμιο ή εξειδικευμένος πάροχος)