21 Σεπτεμβρίου, 2022

Future Physical Store

  ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:  Ένας από τους κλάδους που δέχτηκε άμεση και ισχυρή επίδραση από τον ψηφιακό μετασχηματισμό αλλά και πρόσφατα από τις συνέπειες της πανδημίας επιταχύνοντας τις […]
4 Νοεμβρίου, 2021

Digital Retail Models of the Future

Με δεδομένη την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων κρίνεται απαραίτητος. Κύρια συνιστώσα μίας τέτοιας μετάβασης είναι ο επανασχεδιασμός του τρόπου με τον […]
4 Νοεμβρίου, 2021

Making FMCG & Retail businesses a driving force in Greek circular economy transition

Η μετάβαση στην κυκλική οικονομία δεν είναι μόνο απαραίτητη προϋπόθεση για την προστασία του πλανήτη αλλά και για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής βιομηχανίας. Μέσα […]
21 Σεπτεμβρίου, 2022

Food Waste

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:  Η σπατάλη τροφίμων είναι ένα τεράστιο περιβαλλοντικό, κοινωνικό και οικονομικό πρόβλημα. Περίπου 1,3 δισεκατομμύρια τόνοι τροφής χάνονται κάθε χρόνο. Αυτό αντιπροσωπεύει όχι μόνο ένα οικονομικό […]
4 Νοεμβρίου, 2021

Category Growth Management

To Category Growth Management αποτελεί τον πυρήνα σχεδιασμού & υλοποίησης της triple–win εμπορικής σχέσης μεταξύ αγοραστών/καταναλωτών-λιανεμπόρων-προμηθευτών. Η σύγχρονη shopper-centric προσέγγιση της ανάπτυξης των κατηγοριών στοχεύει τόσο στην προσφορά των κατάλληλων προϊόντων, στο κατάλληλο […]
12 Φεβρουαρίου, 2020

omni channel shopper – Συνθέτοντας την αγοραστική του συμπεριφορά

Στόχος της ομάδας εργασίας ήταν η διερεύνηση της συμπεριφοράς του omni channel shopper, μέσα από τη διενέργεια έρευνας σε φυσικά καταστήματα και on line καθώς και […]
12 Φεβρουαρίου, 2020

Ο δρόμος προς τον e- καταναλωτή

12 Φεβρουαρίου, 2020

Συνεργατική Διανομή σε Αστικό Περιβάλλον

19 Ιουνίου, 2019

Χαρτογραφώντας τη δυναμική των big data: Η αξία των συνεργατικών πρακτικών