Παράλειψη συνδέσμων

11o Πανελλήνιο Συνέδριο του ECR Hellas

ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Οι έντονοι μετασχηματισμοί στο παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον διαμόρφωσαν νέες συνθήκες και απομάκρυναν οποιαδήποτε σκέψη για επιστροφή σε προηγούμενα πρότυπα. Στην Ελλάδα οι επιχειρήσεις πορεύονται ήδη αρκετά χρόνια μέσα σε ένα περιβάλλον ύφεσης, αντιμετωπίζοντας καθημερινά σημαντικές προκλήσεις σε πολλαπλά επίπεδα. Η έλλειψη της ρευστότητας, το μεταβαλλόμενο θεσμικό περιβάλλον, η συγκέντρωση του εμπορίου, η συρρίκνωση του διαθέσιμου εισοδήματος, ο καταναλωτής που αλλάζει ταχύτατα απόψεις, συνήθειες και επιλογές, η τεχνολογία που καλπάζει εντάσσοντας καινούρια αγοραστικά κανάλια, είναι μόνο μερικές από αυτές. Σχεδιάζοντας τα επόμενα αναγκαία βήματα τους, οι επιχειρήσεις στοχεύουν στην εξοικονόμηση πόρων, στη βελτιστόποιηση των διαδικασιών, στην προβολή της εταιρικής φήμης, στην αύξηση του μεριδίου αγοράς τους, στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και τελικά στην επίτευξη της βιωσιμότητας και της ανάπτυξης.

Είναι πλέον βέβαιο ότι με «παλιές συνταγές» δεν μπορεί να δομηθούν και να λειτουργήσουν νέα βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα. Απαιτείται αφομοίωση των αλλαγών, ευελιξία, ταχύτητα, ανοικτό πνεύμα, εξωστρέφεια και διάθεση για δημιουργία και καινοτομία. Στη διαδρομή θα αντιμετωπίσουμε αρκετές αναταράξεις όμως πρέπει να πορευτούμε με θετική σκέψη και αισιοδοξία. Προσδιορίζοντας τη θεματολογία του 11ου Συνεδρίου του ECR Hellas, στόχος είναι η αναζήτηση τρόπων καλύτερης προσέγγισης και κατανόησης των νέων συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί σε οικονομικό, πολιτικό αλλά κυρίως σε επιχειρηματικό επίπεδο και ο εντοπισμός προοπτικών ανάπτυξης. Το ECR Hellas συμπληρώνει φέτος 20 χρόνια λειτουργίας. Πολλά έχουν αλλάξει στη διάρκεια των χρόνων αυτών. Κατανοώντας πάντα τις ανάγκες και τις ιδιαίτερες απαιτήσεις της εποχής, διαμορφώνει τη στρατηγική και τα πεδία δράσης του, διατηρώντας όμως πάντα το βασικό του χαρακτηριστικό, να λειτουργεί ως μία ουδέτερη πλατφόρμα συνεργασίας. Εδώ οι εταιρείες από το χώρο των καταναλωτικών προϊόντων εργάζονται από κοινού για να αναπτύξουν βέλτιστες πρακτικές και διαδικασίες που μπορούν να συμβάλλουν στην αύξηση της αποτελεσματικότητας, στην αφαίρεση περιττού κόστους από τις αλυσίδες ζήτησης και τροφοδοσίας και στην καλύτερη κατανόηση και ικανοποίηση του καταναλωτή.

Το συνέδριο στις 12 Μαΐου 2015, μέσα από την ανάδειξη των πτυχών της νέας πραγματικότητας στοχεύει να συνδράμει στη σφαιρική ενημέρωση των στελεχών του κλάδου για θέματα που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον τους και θα διαμορφώσουν την επιχειρηματική ατζέντα των επόμενων χρόνων.

Παρουσιάσεις

Φωτογραφικό Υλικό