Παράλειψη συνδέσμων

Category Growth Management

To Category Growth Management αποτελεί τον πυρήνα σχεδιασμού & υλοποίησης της triple–win εμπορικής σχέσης μεταξύ αγοραστών/καταναλωτών-λιανεμπόρων-προμηθευτών. Η σύγχρονη shopper-centric προσέγγιση της ανάπτυξης των κατηγοριών στοχεύει τόσο στην προσφορά των κατάλληλων προϊόντων, στο κατάλληλο μέρος, στην κατάλληλη τιμή & την κατάλληλη στιγμή για τη μέγιστη δυνατή ικανοποίηση των αναγκών των αγοραστών/καταναλωτών, όσο και στη διαμόρφωση των βέλτιστων συνθηκών για το λιανεμπόριο & τους προμηθευτές προκειμένου να υλοποιήσουν τις στρατηγικές και να αναδιαμορφώσουν τις τακτικές τους με βιώσιμο και παραγωγικό τρόπο για όλο το εμπορικό οικοσύστημα.